Senin, 06 Mei 2013

F.T. Island’s Hongki rates his acting skills as “5 out of 10″ + ‘wife’ Fujii Mina shows support for his big screen debut



Singer-turned actor F.T. Island‘s Hongki humbly rated his own acting skills as “5 out of 10″.

In addition to Hongki, director Nam Taek Soo, Ma Dong Suk, Lim Won Hee, Baek Jin Hee, Jun Min Suh, and Shim Yi Young attended the press conference for their film ‘Passionate Goodbye‘ (previously called ‘Our Heaven‘) held at Lotte Cinema in Seoul on the 7th.

Hongki, who will be making his big screen debut, rated his acting skills as “5 out of 10″ and shared, “I felt it after I finished filming the movie. If I focused a little more, I noticed that there were some scenes that could’ve come out better. I felt regretful about that. Because it was my first time filming a movie, I think I was unaware of a lot of things. Because I had a lot of time and got close with everyone, I was just excited. I feel regretful that I was a bit lacking in concentration.”

As this is the idol’s first big screen project, his ‘wife’ Fujii Mina made sure to surprise him by appearing with a bouquet in hand to congratulate him. She also commented, “I watched the clip of ‘Passionate Goodbye’ today and felt very touched… Whether I’ll be in Japan or Korea, I’ll make sure to watch the movie.”

Hongki plays the role of idol star Choong Yi who is known to be a troublemaker but later strives for his final dream. The film premieres on the 30th!



[Trans]

F.T. Island Hongki tarif kemampuan akting sebagai "5 dari 10" + 'istri' Fujii Mina menunjukkan dukungan untuk debut layar lebar nya

Penyanyi berbalik aktor-F.T. Island Hongki rendah hati dinilai kemampuan aktingnya sendiri sebagai "5 dari 10".

Selain Hongki, sutradara Nam Taek Soo, Ma Dong Suk, Lim Won Hee, Baek Jin Hee, Jun Min Suh, dan Shim Yi muda menghadiri konferensi pers untuk film mereka 'Passionate Selamat tinggal' (sebelumnya disebut 'Surga kami') yang diselenggarakan di Lotte Cinema di Seoul pada 7.

Hongki, yang akan membuat debut layar lebar nya, dinilai kemampuan aktingnya sebagai "5 dari 10" dan berbagi, "Saya merasa setelah saya selesai syuting film. Jika saya fokus sedikit lebih, saya melihat bahwa ada beberapa adegan yang bisa saja datang lebih baik. Saya merasa menyesal tentang itu. Karena itu adalah pertama kalinya saya syuting film, saya pikir saya tidak menyadari banyak hal. Karena aku punya banyak waktu dan mendapat dekat dengan semua orang, aku hanya senang. Saya merasa menyesal bahwa saya sedikit kurang konsentrasi. "

Karena ini adalah pertama proyek layar lebar sang pujaan, 'istri' nya Fujii Mina memastikan untuk mengejutkannya dengan tampil dengan buket di tangan untuk mengucapkan selamat padanya. Dia juga berkomentar, "Aku menyaksikan klip 'Bergairah Selamat tinggal' hari ini dan merasa sangat tersentuh ... Apakah saya akan berada di Jepang atau Korea, saya akan pastikan untuk menonton film."

Hongki memainkan peran bintang idola Choong Yi yang dikenal sebagai pengacau tetapi kemudian berusaha untuk mimpi terakhirnya. The perdana film pada tanggal 30!



Tidak ada komentar:

Posting Komentar