Senin, 06 Mei 2013

2NE1’s Minzy Looks Lovely in Recent Selca

Recently, girl group 2NE1’s Gong Minzy is receiving a lot of attention among her fans as she revealed her girly side.

On her Twitter on May 5, Minzy uploaded a photo along with a message, “Happy Children’s Day.” In the picture is Minzy wearing a blouse with a pink flower pattern and sitting on a lawn chair surrounded by flowers. With her adorable pouty expression on her face, Minzy looks pretty in this selca.

Netizens that saw this photo admired, “Minzy’s flowery photo. I haven’t seen her in this style,” “She looks innocent and pretty.”

Meanwhile, 2NE1 members appeared as special guests on Snoop Dogg’s first Korean concert “Unite All Originals: Live with Snoop Dogg,” which took place on May 4, 2013.

[Trans]

Minzy 2NE1 Tampak indah di Selca Terbaru

Baru-baru ini, Minzy Gong girl group 2NE1 menerima banyak perhatian di kalangan penggemar saat ia mengungkapkan sisi feminin nya.

Di Twitter-nya pada tanggal 5 Mei, Minzy mengupload foto bersama dengan pesan, "Selamat Hari Anak." Dalam gambar ini Minzy mengenakan blus dengan pola bunga pink dan duduk di kursi taman yang dikelilingi oleh bunga. Dengan ekspresi cemberut manis di wajahnya, Minzy terlihat cantik di selca ini.

Netizens yang melihat foto ini dikagumi, "Minzy yang berbunga-bunga foto. Saya belum melihatnya dalam gaya ini, "" Dia terlihat lugu dan cantik. "

Sementara itu, anggota 2NE1 tampil sebagai tamu khusus pada konser Snoop Dogg Korea lebih dulu "Unite Semua Originals: Tinggal dengan Snoop Dogg," yang berlangsung pada tanggal 4 Mei 2013.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar