Sabtu, 27 April 2013

G-Dragon Gets Injured After Performing in Osaka

http://d1i45kki000yqu.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/04/Screen-Shot-2013-04-27-at-6.51.23-PM.png

Big Bang member G-Dragon recently injured his leg while performing in Japan.

On April 27, G-Dragon was performing in the Kyocera dome in Osaka, Japan when he injured his right leg. More specifically, the artist sprained his right ankle but showed his unrelenting fighting spirit by choosing to continue performing that day.

After wrapping up his dome performance he went online and shared, “Today I wrapped up my performance in Osaka, but I got injured on stage. I’m so sorry. I wanted to give you all an amazing show. I’ll be sure to get as much rest as I can today and tomorrow you’ll see me in a better state! Thank you to those who came to the concert today and stayed until the very end.”

Despite needing 2 weeks or so for the sprain to heal completely, G-Dragon announced that he is going to finish the rest of his solo tour in Japan as planned.

G-Dragon kicked off his “ONE OF A KIND” world tour back in March with stops in 8 countries and 13 cities planned.

[Trans]

G-Dragon Mendapat Terluka Setelah Pertunjukan di Osaka

Big Bang anggota G-Dragon baru-baru ini terluka kakinya saat tampil di Jepang.

Pada tanggal 27 April, G-Dragon tampil di Kyocera dome di Osaka, Jepang ketika ia mengalami cedera kaki kanannya. Lebih khusus lagi, artis terkilir pergelangan kaki kanannya namun menunjukkan semangat juang tanpa henti nya dengan memilih untuk terus melakukan hari itu.

Setelah membungkus kinerja kubah ia pergi online dan berbagi, "Hari ini saya membungkus kinerja saya di Osaka, tapi aku terluka di atas panggung. Aku sangat menyesal. Saya ingin memberikan semua acara yang luar biasa. Aku akan pastikan untuk mendapatkan banyak istirahat yang saya bisa hari ini dan besok Anda akan melihat saya dalam keadaan yang lebih baik! Terima kasih kepada mereka yang datang ke konser hari ini dan tinggal sampai akhir. "

Meskipun membutuhkan 2 minggu atau lebih untuk keseleo untuk sembuh sepenuhnya, G-Dragon mengumumkan bahwa ia akan menyelesaikan sisa tur solo di Jepang seperti yang direncanakan.

G-Dragon menggebrak "SALAH SATU A KIND" tur dunianya kembali pada bulan Maret dengan berhenti di 8 negara dan 13 kota yang direncanakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar