Minggu, 28 April 2013

PSY - Gentleman (Hangul, Roman, English, Indonesian)

Hangul

Ah~!
알랑가몰라 왜 화끈해야 하는건지
알랑가몰라 왜 말끔해야 하는건지
알랑가몰라 아리까리하면 까리해
알랑가몰라 We Like We We We Like Party 해 ~
있잖아 말이야 
이사람으로 말씀드리자면 말이야
용기 패기 똘끼 멋쟁이 말이야
너가 듣고픈말 하고픈게 난데 말이야
Damn! Girl! You so freakin sexy!
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
알랑가몰라 왜 미끈해야하는건지
알랑가몰라 왜 쌔끈해야하는건지
알랑가몰라 달링 빨리와서 난리해
알랑가몰라 난리난리 났어 빨리해
있잖아 말이야 
너의 머리 허리 다리 종아리 말이야 
Good! feeling feeling? Good! 부드럽게 말이야
아주 그냥 헉소리나게 악소리 나게 말이야
Damn! Girl! I’m a party mafia!
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet.
You know who I am~ Wet PSY!
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet.
You know who I am~ Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! PSY! PSY! PSY! 
Ah I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
Mother father gentleman
Mother father gentleman

Romanization

Ah~!
Allanggamolla we hwakeunheya haneun-gonji
Allanggamolla we hwakeunheya haneun-gonji
Allanggamolla arikarihamyon karihe
Allanggamolla We Like We We We Like Party he ~
Itjana mariya
I sarameuro malsseumdeurijimyon mariya
Yonggi phegi ttolki motjengi mariya
Noga deutgopheunmal hagopheun-ge nande mariya
Damn! Girl! You so freakin sexy!
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
Allanggamolla we hwakeunheya haneun-gonji
Allanggamolla we hwakeunheya haneun-gonji
Allanggamolla dalling ppalliwaso narine
Allanggamolla nanri nanri nasso ppalihe
Itjana mariya 
Noye mori hori dari johara mariya
Good! feeling feeling? Good! budeuropge mariya
Aju geunyang hoksorinage aksori nage mariya
Damn! Girl! I’m a party mafia!
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a…
Ah Ah Ah Ah~ I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet.
You know who I am~ Wet PSY!
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet.
You know who I am~ Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! PSY! PSY! PSY! 
Ah I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a…
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
Mother father gentleman
Mother father gentleman

English

I don’t know if you know why it needs to be hot
I don’t know if you know why it needs to be clean
I don’t know if you know, it’ll be a problem if you’re confused
I don’t know if you know but we like, we we we like to party
Hey there
If I’m going to introduce myself
I’m a cool guy with courage, spirit and craziness
What you wanna hear, what you wanna do is me
Damn! Girl! You so freakin sexy!
TRANSLATION CREDIT TO: POPGASA.COM
* Ah Ah Ah Ah I’m a…
Ah Ah Ah Ah I’m a…
Ah Ah Ah Ah I’m a mother father gentleman
** I’m a
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I’m a
Ah I’m a
I’m a mother father gentleman
I don’t know if you know why it needs to be smooth
I don’t know if you know why it needs to be sexy
I don’t know if you know darling, hurry and come be crazy
I don’t know if you know, it’s crazy, crazy, hurry up
TRANSLATION CREDIT TO: POPGASA.COM
Hey there
Your head, waist, legs, calves
Good! Feeling feeling? Good! It’s soft
I’ll make you gasp and I’ll make you scream
Damn! Girl! I’m a party mafia!
* Repeat
** Repeat
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet
You know who I am Wet PSY
Gonna make you sweat.
Gonna make you wet.
You know who I am
Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! Wet PSY! PSY! PSY! PSY!
Ah I’m a mother father gentleman
** Repeat
Mother father gentleman
Mother father gentleman

Indonesian

Aku enggak tahu apa kamu tahu kenapa itu harus panas
Aku enggak tahu apa kamu tahu kalau itu harus bersih
Aku enggak tahu apa kamu tahu, itu akan menjadi masalah kalau kamu bingung
Aku enggak tahu apa kamu tahu tapi kita suka, kita kita kita suka berpesta
Hei yang disana
Jika aku akan memperkenalkan diriku
Aku adalah lelaki keren dengan keberanian, semangat dan kegilaan
Apa yang ingin kamu dengar, apa yang ingin kamu lakukan adalah aku
Sial! Girl! Kau sungguh seksi
* Ah Ah Ah Ah aku seorang…
Ah Ah Ah Ah aku seorang…
Ah Ah Ah Ah aku seorang mother father gentleman
** aku seorang
Ah aku seorang
Aku seorang mother father gentleman
Aku seorang
Ah aku seorang
Aku seorang mother father gentleman
Aku enggak tahu apa kamu tahu kenapa itu harus halus
Aku enggak tahu apa kamu tahu kenapa itu harus seksi
Aku enggak tahu apa kamu tahu sayang, cepat dan menggilalah
Aku enggak tahu apa kamu tahu, ini gila, gila, cepat
Hei yang disana
Kepalamu, pinggangmu, lenganmu,betismu
Bagus! Terasa terasa? Bagus! Itu empuk
Aku akan membuatmu terengah-engah dan aku akan membuatmu menjerit
Sial! Girl! Aku seorang mafia pesta!
* Repeat
** Repeat
Aku akan membuatmu berkeringat
Aku akan membuatmu basah
Kau tahu aku adalah PSY basah
Aku akan membuatmu berkeringat
Aku akan membuatmu basah
Kau tahu aku siapa
PSY basah! PSY basah! PSY basah! PSY basah! PSY! PSY! PSY!
Ah aku seorang mother father gentleman
** Repeat
Mother father gentleman
Mother father gentleman

Tidak ada komentar:

Posting Komentar